onsdag 24. oktober 2012

Hurra !!! bare 2 mnd igjen til jul :O)

 
Beklager til dere, som trodde jeg var 1/2 ferdig til å pynte til jul i butikken .O/
Det var nok mine private julegaver jeg tengte på .O)
 
Butikken blir julepyntet en gang i november :O)
 
Tante Lise er alltid tidlig ute .O)
På mandag var vi på "prøve jule lunsj" hos henne .O)
Vi kosa oss veldig. Mormor henger med :O)
 
Boksene fikk hun som vertinnegave. De er fra Green Gate og koster 79,- 69,- 0g 59,-
Brødet er naturligvis glutenfritt .O)
 
Bare 2 mnd igjen til jul folkens .O)
Håper alle får en super duper dag .O)
 
Cos Lisa
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Hei Lisa:)

    For noe fine gaver. Så fine ting GG har. Elsker det jeg og. Ja vi har hatt det gøy i det siste ja. HEheh...
    Så koselig du titter innom meg . Blir alltid så glad for hilsen fra deg vennen.

    Ja nå nermer det seg fort jul, og så gøy det blir for dere som jobber i butikk. Dekorere juleutstillinger er det gøyeste som fins syns jeg.
    Yasmin og jeg var på Kremmerhuset idag ,og så sa Yasmin at : nå får jeg julestemning mamma.. så søt og så riktig. Det var kommet masse julepynt der og vi måtte kjøpe sånne små englevinger til bansene hennes.

    Ha en fin helg... som snart kommer. Dagene går så fort... Klem Margareth

    SvarSlett