mandag 19. november 2012

Jeg er sååååå heldig :O)

 
Ja jeg føler meg som verdens heldigste :O)
Da jeg ble 40 år fikk jeg en "juletur" av min mann :O)
Vi bestemte oss for Kjøben.
Et heldig valg .O) Mye god mat og drikke. Herlig atmosfere.
Og supert reisefølge. Herr og fru Johansen .O)
I bilen kosa vi oss med ost, kjeks, skinke og prosecco .O)
Byen var vakkert pyntet til jul :O)
Vi var på Tivoli å kosa oss med herli julestemning og kakkao og rum.
Vi hadde husly på hotel 71 Nyhavn. Det er å annbefale :O)
Det eneste kulturelle, var en tur i det runde tårnet.
Ellers gikk det mye i "mykje lys og mykje varme"
 
Tusen takk for turen kjære. Og takk for herlig reisefølge herr og fru Johansen.
Kunne ikke hatt det bedre :O)
 
Håper alle har hatt en herlig helg :O)
 
Vi prekæs .O)
 
Cos Lisa
 
 

3 kommentarer:

  1. Hei skjønning.

    SÅ koselig det hørtes ut. Ja det er en helt spesiell stemning der i Køben. Jeg var det for 2 år siden med min x. Og vi forlovet oss der. Men nå er det slutt og vi er singel igjen.

    Jeg har gått med smykket og det var så fint.
    Jeg har studert headeren din. Og den er så fin. Og så har du så aldeles masse fint. Jeg får lyst på alt. Og gensrene og. Gurimalla altså.
    Takk for koselige hilsener til meg du søteste Lisa.
    Klemmer fra Margareth

    SvarSlett
  2. Det så herlig ut du, nydelig hotell rom. Masse fin julestemning, helt perfekt for deg. Dette var en flott gave. Snakkes snart. Sara B

    SvarSlett
  3. Tusen takk Margareth og Sara for koselige ord :O)
    Ønsker dere en herlig aften .O)

    Cos L

    SvarSlett