torsdag 22. november 2012

Nye varer :O)

 
Hei og hopp.
 
Et lite innlegg i hu og hast :O)
Nye bluser herlig og dri.... lekkre :O) 699,-
Herlige bomulls gensere i kamel og marine 799,-
deilg silke bluse i sort 699,-
Suverene Beck Söndergaard skjerf  699,-
Silkebluse finnes også i herlig grønn farge 699,-
Skjerf fra MonRow NÅ i desember  99,-
 
Min julegave til dere fra meg er..........
 
20 % på ALLE Beck Söndergaard skjerf.
20 til 50 % på ALLE klær. Selv de nye .O)
 
Helt frem til julaften :O)
 
God julehandel .O)
 
Cos Lisa
 

7 kommentarer:

  1. Hei søte Lisa :)
    Tusen takk for alltid så koselige kommentarer inne hos meg ღ - det gjør veldig god, og særlig når jeg ikke er i form og er like flink til å legge igjen noen ord så ofte ღ Flotte bilder fra København turne dere hadde, her har jeg aldri vært og jeg har hørt så mye fint om denne byen... en gang kanskje så blir det min tur også kanskje :) Masse fint du har, og fine innlegg - koselig å titte inn her til deg ღ Ønsker deg en riktig god helg, kos deg masse. Stor klem fra Mette

    SvarSlett
  2. Hei på deg Lisa

    Koselig innlegg fra København, fantastisk flott by :-) Har kun vært der om sommeren, men sikkert like vakkert nå før jul.

    Fine ting du har i butikken din. Frister veldig et BS skjerf :-) Sender du?
    Sender deg en melding en av dagene.

    Klem fra meg

    SvarSlett
  3. JA DA HAR JEG BLOGG PROBLEMER IGJEN :o(
    ER DET NOEN AV DRER SOM HAR HATT DET SAMME PROBLEMET ? NÅR JEG SKRIVER INN PASSORDET FÅR JEG SVAR OM AT DET ER FEIL :o( MEN DET ER DET IKKE :o( HJEEEELP .

    Tusen takk jenter for koselige tilbake meldinger håper jeg kommer fort tilbake .O)
    Cos Lisa


    SvarSlett
  4. God helg søte Lisa!
    Litt smågrønn på data,men håper det fikser seg!

    Klem klem
    Camilla.

    SvarSlett
  5. Hei!
    Lenge siden.....
    Håper du har det bra:)
    God høst!

    Klem Camilla .

    SvarSlett
  6. Hei Lisa og riktig godt nytt år!
    Håper å se deg på blogg igjen ❤️❤️❤️

    Ha en flott uke,
    Klem fra meg du vet :)))

    SvarSlett