fredag 16. mars 2012

En herlig aften på Engelsviken brygge :O)

Engelsviken Brygge Fiskerestaurant
Hei Damer.

I går var jeg på Engelsviken brygge.
Nå blir det Damenes aften på Engelsviken brygge 20 april. Da blir det mote show med Nu by staff, Tid for harmoni, Kace hårpleie og Det lille ekstra.
Engelsviken brygge står for bevertning.
Gled dere sier jeg bare :O)
Her blir det første"mann" til mølla.
Påmelding til Enghelsviken brygge.


Her ser dere bilde av den berømte fiskesuppen. Den er bare helt herlig. Bli medlem på facebook. Å se de herlige bildene av maten og resturangen .O)


I dag kommer det nye herlige blomster til Det lille ekstra.
I går kom den hvite blusen med stjerner :O) (bilde kommer siden)
Herlig, herlig .O)
Nå er det vår :O)
Trappen er full med gode TILBUD .O)

Ønsker alle en super duper dag.O)

Cos Lisa


4 kommentarer:

  1. Så bra intiativ:) Høres kjempe hyggelig ut, regner med at sykkelen må fram så det kan bli fiske suppe og deilig hvitvin.

    Helén

    SvarSlett
  2. Hei på deg.
    Ønsker deg en super helg.Vi sees til mandag.Hyggelig å kunne preke litt.

    SvarSlett
  3. Kjempebra, sånn skal det være, håper jeg kan komme, men er ikke sikker da jeg kanskje må på sykeh. Flott. Klemmer M

    SvarSlett
  4. Hei Lisa og tusen takk for alle koselige ord du legger igjen hos meg, setter veldig pris på det!!
    Herlig blogg du har, og så gøy å drive en liten butikk. det er min drøm også, når låven skal bli fixa opp(når det blir vet ingen:-)
    Lulu`s har masse fint, kjenenr jeneten som driver butikken!!
    Ha en strålende uke!
    Klem Bodil

    SvarSlett