mandag 6. februar 2012

Hurra får Lulu's i butikken :O)


Lulu's er et norsk merke :O) To koselige jenter fra Kristiansand har laget disse herlige produktene :O)
Er bare såååååååååå glad for at jeg fikk Lulu's til min butikk.
Gled dere sier jeg bare. De første produktene kommer i Mars :O)


Her ser dere mitt reisefølge ( Reidun, På låven og Inger, Håvnås gamle skole). Vi hadde en travel, men herlig og morsom tur i Oslo i går.
Med ryggen til sitter Ingun. Hun var bare så koseig og hjelpsom.
Tusen takk til alle jenten på showroomet i Maridalsveien.
Det var kjempe koselig å være hos dere


Nå skal jeg på Posten å hente varer som har annkommet. Er det Pukka tro ?
Følg med videre. Nå strømmer det på med nye varer hver dag :O)

Ha en super dag.O)

Cos Lisa

1 kommentar:

  1. Hællæ.
    Obs det heter Parabener. Skikkelig koselig Oslotur. Siden vi ikke fikk tid til å spise ble vi ikke fetere på turen. Vi tar en tur snart igjen.
    Klem fra Reidun

    SvarSlett