torsdag 11. oktober 2012

Høst = innekos .O)

 
Båt bildene har kommet inn igjen. Selv om det er høst liker jeg å se på disse bildene,
 de gir meg ro.
 
 
Butikkens nyhet er sjokolade og kaffe fra Crema.
Veldig koselig å gi bort som Vert/vertinne gaver.
 
Se denne båten!!!! nye ting å finne hver gang jeg hviler øya på dette.
Herlige skjerf fra Beck Söndergaard og deilige puter med tekst.
 
 
Grønt er skjønt året rundt :O)
Deilig at det har kommet litt farger igjen.
 
Ønsker alle en herlig helg .O)
Kaffen er alltid klar :O)
 
Cos Lisa

4 kommentarer:

  1. Å så masse snop du har fått inn i din vakre butikk!
    Nydelig header også!
    Gledelig helg ønskes deg,her i Bergen er det SOOOL jippi!

    Klem Camilla.

    SvarSlett
  2. Så koselige bilder - høsten liker vi når vi kan kose oss inne med telys og godteri... Mmmmm... nå fikk jeg veldig lyst på bailys kuler :)

    SvarSlett
  3. Takk jenter.

    Blir så glad når dere legger igjen en kommentar på bloggen :O)
    Jaaaa!!! Bailys kulene er herlige .O)
    Creme brulle kulene er også herlige, vann i munn :O)
    Kos deg i Bergen Camilla med det flotte været :O)
    Koselig om du kommer ned på en kopp kaffe og et par Bailys kuler Anita :O)

    God helg.

    Cos Lisa

    SvarSlett
  4. Hei skjønne Lisa :)
    Så fine bilder du tar, og så mye vakkert du har her ღ - gøy å se hva som finnes her ute. Jeg bor i en liten by, med lite og dårlige interiør butikker, så jeg handler stort sett på nett... og da er det kjekt å følge med på hva som kommer og hva som finnes :) Nydelig header du har laget deg også... og så MÅ jeg bar spørre om den begunder farget veksen? - hvilet merke er det? og hva er prisen? - syns den var RÅSTILIG ღ Ønsker deg en fin, fin helg videre. Klem fra Mette

    SvarSlett