torsdag 4. oktober 2012

Endelig kom Halvor :O)

 
 JIPPI !!
Endelig kom Halvor Bakke til butikken :O)
Ikke selveste Halvor i person, men kaffen hans fra Crema.
YES!! Blå Java og tiramisu mandler er nå i hyllene igjen  :O)
 
 
Nå er kaffen kokt og jeg nyter den.
Får si som Halvor, Kaffe er den perfekte start på dagen.
Dagene er hektiske, men jeg prioterer små kaffepauser for å stoppe opp litt for å reflektere og ha så tilbakeblikk .O)
Dette er hverdagslykke for Halvor og meg :O)
 
 
Jepp nå nok innrømme at jeg er litt svak for Halvor .O)
Kjenner han ikke, men har snakket med han et par ganger.
Han er like nydelig som han ser utsom, kjempe hyggelig og kjempe kjekk :O)
 
Kaffen er like god som Halvor :O) 
 
Ønsker alle en herlig dag .O)
 
Cos Lisa
 

1 kommentar:

  1. ÅÅå så koselig da. Kaffe fra Halvard.
    ja han er sikkert en sjarmerende mann, flott og pen og ja :)

    Men så er no du og flott da, i klærene under her. Knallstilig.

    Jeg håper du får en fin helg og høstferie nå. Det er deilig med litt skolefri.

    Klem Margsreth

    SvarSlett