tirsdag 25. september 2012

Koselig helge kos

 
Fredag kveld var det moteshow på Engelsviken brygge.
Tusen takk til de flotte  modellene mine .O)
Glemte kamerea .O/ men skal få låne noen bilder av venninna mi.
Så da legger jeg ut flere bilder siden.O)
 
 
På lørdag fikk vi låne "Voffi" Hun ble 7 år.
Vi dro på jente shopping tur. Da ble det leker og litt sminke.
Deretter dro vi på Peppes pizza. Gjett om vi ble overraska da tre jenter kom syngende og med is til bursdagsbarnet + ballong. Det kaller jeg service .O)
 
Søndag ble TH båt tatt opp for vinteren. Da var det godt å komme inn til ho mor etterpå, som hadde baket eplekake og fyrt opp i peisen
 
Glutenfri eplekake:
125 gr smør
250 gr glutenfritt mel.
smuldres i sammen.
125 gr sukker
1 ts b.pulver.
1 egg.
 
smør en form med smør, trykk ut deigen.
Ha i en liter med vaniljekrem.
Over dette 1 glass med eplesyltetøy eller eplebåter.
Ha over kanel og sukker.
 
Stekes midt i ovnen på varmluft i 30 min på 200 grader.
 
Jeg synes kaken er best kald .O)
Liker du varm vaniljekrem? ja da er den best med en gang .O)
 
Ønsker alle en super duper uke ,O)
 
Cos Lisa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar