onsdag 12. september 2012

Mange herlige nyheter :O)

 
Gummistøvler fra Moxy 699,-
Herlige og deilig å gå gi .O)
 
 
Kjempe deilige bukser fra Moxy 1399,-
Belte fra Bit-Avant 449,-
Genser fra Kjederqvist 398.-
 
 
Toalettmapper/vesker fra Lulu's
Stor 599,-
Mellom 399,-
Liten 299,- 
Bursdag og julegave tips .O)
 
 
Tøff silkebluse 1499.-
Skjerf fra Beck Söndergaard 699.-
Smykke 149.-
Belte fra B-A 449.
 
 
Drit fin veske med paljetter  fra Lulu's 599,-
Kjempe sprek til julebordet .O)
 
Håper du så noe fint  ?
Kaffen er alltid klar :O)
 
Ønsker alle en fin dag .O)
 
Cos Lisa

3 kommentarer:

  1. Hei Lisa!

    Kan ikke du si til mamma at jeg ønsker meg veldig toalettmappene fra Lulu's til jul hvis hun kommer innom?

    Hilsen fra Frankrike og Emilie :)

    SvarSlett
  2. Hei Emilie.

    Så koselig med hilsen fra Frankrike.
    Det er klart jeg skal bringe dette videre, men hvilken farge ønsker du deg ?
    Håper du har det bra. Vi snakker om deg vet du og håper at du har det helt topp .O)
    Koselig om du titter innom igjen .O)

    Cos Lisa

    SvarSlett
  3. Hei igjen!

    Hørte rykter om at mamma hadde vært innom i dag, så da håper jeg det ordnet seg, hehe. Jeg har det veldig bra. Det er så fint her :) Håper jeg rekker innom en tur før du stenger til jul, men jeg følger med på bloggen allikevel vettu!

    Klem fra Emilie :D

    SvarSlett