fredag 1. juni 2012

Å så morsomt .O)

Se så morsomt jeg har det .O)
Her ser du meg i en herlig kjole fra Love.
Jeg elsker olajakka mi som er 16 år faktisk .O)
Den spriter opp det meste om jeg ikke vil være for søt.
Kjolen finnes i rødt og rosa også.
Den koster 799,- men nå har jeg 20 % på den .O)
I går fikk jeg inn nye herlige  klokker i 7 forskjellige farger. 198,-
De er fra Intex som er en ny levrandør( her i huset )

Ønsker alle en herlig dag.
Jeg streiker ikke .O)
Kaffen er klar .O)

Cos Lisa

3 kommentarer:

  1. Du verden den dama var sprek. Heldig meg som kjenner henne.
    god helg til deg.
    klem fra Reidun

    SvarSlett
  2. Så flott du er, fotogen. Herlig kjole, passer til alt. Coz Lise

    SvarSlett
  3. Hei damer.

    Tusen takk for snille ord :O)
    Det er jo jeg som er heldig som kjenner dere .O)
    Nå er jeg hjemme igjen. Har hatt en herlig tur i London. Legger ut bilder om litt .O)
    Ønsker dere en herlig dag .O)

    Cos Lisa

    SvarSlett