fredag 9. mars 2012

Herlige lulu's har kommet til Det lille ekstra:O)


Herlig Weeken bagg fra Lulu's 798.- Lommebøker/konvolutt veske fra Lulu's i sort 315,- og 405,-
Skjerf fra Beck Søndergaard 699,- og briller fra Bit Avant 159,-


Herlig veske fra Lulu's i sort med guld detaljer 699.- Briller fra Bit Avant 159,- Bukse 699,- og jakke 799,- fra Bessie Jeans.


Lommebok 645,- i ekte skinn fra Lulu's. Og Konvoluttveske 779,- i ekte skinn fra Lulu's
Skjerf fra Beck Søndegaard 699,-



Nå  venter jeg bare på at noen skal overrasker meg med en weekwnd tur.
Jeg er klar........ja nesten, venter bare på toalettmappene og sminkemappen fra Lulu's.... så er jeg klar :O) 

God helg alle sammen :O)

Cos Lisa


3 kommentarer:

  1. Så mye fint da,Lisa. Jammen er butikken din et funn. Nå pakker jeg opp Green Gate serviset jeg kjøpte hos deg. Det er passer kjempefint på kjøkkenet mitt. Kos deg i helgen.
    Klem fra Reidun

    SvarSlett
  2. Tusen takk Reidun for din herlige tilbakemelding :O)
    Kjempe koselig at serviset ble så bra som du håpet .O)
    Likker butikken din kjempe godt også .O)
    Lykke til i helgn .O)

    Cos Lisa

    SvarSlett
  3. Herregud, jeg har ikke råd til å komme hjem, alt jeg ser har jeg lyst på. Gleder meg enormt nå. G. I. Dere. Massssse klemmer. M B

    SvarSlett